Niet verschenen geen bericht ?
Indien u een afspraak maakt bij de praktijk reserveert u tijd op de agenda. Of dit nu bij de dokter, de assistente of de praktijkondersteuner is.
Dit kan natuurlijk een keer gebeuren, maar is wel lastig.
Soms komt er iets (belangrijkers?) tussen, soms vergeet men wel eens iets.
Deze tijd kan niet (zomaar) aan iemand anders worden besteed, tenzij we tijdig weten dat u verhinderd bent.
Bel dan ook (desnoods via de spoedlijn) minimaal 24 uren tevoren uw afspraak af, dan zoeken we met u naar een alternatieve mogelijkheid.
Indien u minder dan 24 uren voor uw afspraak annuleert, kunnen we kosten in rekening brengen. Dit afhankelijk van de tijdsduur die gereserveerd was.
Die kosten kunnen niet bij de verzekeraar worden gedeclareerd (omdat op dat moment geen zorg werd verleend).
Indien u in gebreke blijft qua betaling zullen we u voorafgaand aan een volgend consult vragen deze alsnog te voldoen.
Eventueel is een betalingsregeling bespreekbaar. In het uiterste geval kunt u geen afspraken plannen en kunt u wachten tot de dokter een vrij moment voor u heeft.